пʼятниця, 11 січня 2013 р.

Популяризація "української мрії"

< Попередня                                                                                                              Наступна >

ПЛАНУВАННЯ ДЕРЖАВНИЦЬКОЇ КАМПАНІЇ “PUBLIC RELATIONS”

 
Ідеологічний маркетинг

ОБ’ЄКТ - Українська державна національна ідея, світогляд, мода.

МЕТА - інтеграція нації, консолідація широких кіл громадськості.

НАПРЯМКИ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ - широкі кола української громадськості (вікові групи, соціальні, етнічні, регіональні, професійні, за політичними орієнтаціями і т.п.), партії і громадські організації, органи влади і т.п...

НАЙБІЛЬШ ТИПОВІ ЗАСОБИ - засоби мас-медіа (преса, ТБ, радіо, книжки, аудіо-відеопродукція, інтернет) акції, шоу-фестивалі, карнавали, концерти, дискотеки, клуби, освітні заклади, дискусійні клуби, плакати (національно-уніфіковані), зовнішня реклама, військові і шоу-паради , сувеніри і т.і...

НОСІЇ - українська культура, література, мистецтво (елітарно-аристократичне, масово-урбаністичне, авангардове, андеграундне (національно уніфіковане), популярне, етно-автентичне) і т. І., українська історія, філософські і державницькі концепції, освіта, продукція (PR) в ТБ, радіо, прес-журналістиці, люди, партії, об‘єднання, фонди, громадські організації.

ЗАВДАННЯ І КОМУНІКАТИВНІ ФУНКЦІЇ -ідеологічного і політичного впливу ( а також економічного, психологічного і організаційного) зміна оцінок, думок і поведінки людей, підтримки соціальної і національної єдності суспільства, організації інформування, просвіти і розваг.

ЦІЛІ - позиціонування національної, державної ідеї, зруйнування застарілого іміджу і імперських стереотипів, створення і звеличення нового іміджу - українця, нації, національної ідеї, відсторонення від опонентів, антиреклама і контр реклама, вихід на вищі (2-й, 3-й, 4-й рівні) позиціонування, залучення якнайбільшого числа прихильників, створення єдиного українського інформаційно-культурного простору, всебічний вплив на увагу, інтереси, бажання і дії електорату.

ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ - соціологічні, моніторингові дослідження - аналіз - створення комунікативних стратегій - визначення пріоритетів, ідей, комунікативної (вербальної і невербальної продукції) - визначення тактики донесення (медіа-плани) - вихід на ЗМІ і донесення повідомлень до громадськості - і знов соціологічні і моніторингові дослідження.

Стратегічний підхід

АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА: (соціологічні дослідження, результати попередніх виборів, моніторинг ЗМІ, відсоткове визначення групової диференціації суспільства)

МЕТА КАМПАНІЇ (збільшення прихильників національної ідеї, а звідси і електорату націоналістів, висвітлення української мрії як такої, що тільки вона здатна вивести Україну з скрути)

ЦІЛІ 1) визначення пріоритетних груп і конкретне (цільове і загальне) позиціонування ідеї серед різних прошарків і груп населення. Строк - 16 місяців
2) створення внутрішнього іміджу в середовищі державницьких партій ( мета - члени національно-орієнтованих партій повинні стати носіями головних положень ідеї). Строк - 6 місяців.

СТРАТЕГІЇ РR (формування комунікаційної кампанії, необхідної задля зайняття і утримання бажаних позицій в інформаційному просторі держави)

ПРОГРАМИ (ТАКТИКА РR)

1) створення моделі зовнішніх і внутрішніх комунікацій для національної ідеї. Строк 2 місяці.
2) медіа плани, аналіз існуючої комунікації і розробка планів її розвитку. Строк - наступні 2 місяці.
3) побудова блоків:
а) внутрішніх комунікацій, строк - наступні 3 міс.
Напр. (січень-лютий)
б) стосунків з партнерами (січень - березень)
в) зв”язків з ЗМІ (лютий-травень)
г) стосунків з громадськістю (електоратом) (березень - травень)
д) стосунків з держструктурами (лютий-червень)
Новий аналіз середовища і визначення нової стратегії PR.

< Попередня                                                                                                              Наступна >

Немає коментарів:

Дописати коментар